ALPHAZOO SZAKÜZLETEK

abcc

Új kedvenckártya aktiválás

Dr. Móré Attila Alpha-vet Állatgyógyászati Kft.Miként lesz egy bezárásra ítélt állatkórházból az ország legnagyobb állatgyógyszer-kereskedőcége, amely hazai kisboltokból épít franchise-láncot? A székesfehérvári Alpha-Vet vezetője 20 év kemény munkája során mindig látta, mit hoz a jövő.

Ha édesanyjának nem törik el a lába, Móré Attila (46) talán ma is falusi állatorvos lenne, nem pedig a 10,7 milliárdos bevételű Alpha-Vet Kft. tulajdonosa és vezetője. 1992-ben ugyanis az akkor állatorvosként az 1500 lakosú, Fejér megyei Pálfán dolgozó szakember a székesfehérvári kórházba hozta gipszelésre édesanyját, és amíg várakoztak, egy kollégája invitálására megnézett egy tönkrement, állami tulajdonú állatkórházat. Az állatorvosi egyetem gyakorlóintézetéként szolgáló kórház remek szakmai műhely volt, de a csőd fenyegette. Móré Attila azonban meglátta benne a lehetőséget, és megvette, hiszen a mezőgazdaság első összeomlásának idején sok falusi állatgyógyászra csak a kilátástalan jövő és az alkoholizmus várt.

news franchise halozat dij 2012Három év, 30 üzlet! Három év alatt hatalmas fejlődési utat járt be az ALPHAZOO! A Magyar Franchise Szövetség pályázatán az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata címet elnyerő vállalatnak ma országosan harmincegy üzlete működik, 2012-ben a forgalmuk meghaladta az egymilliárd forintot.

Az első ALPHAZOO állateledel- és -felszerelés szaküzlet Törökbálinton nyílt meg 2009-ben. Ekkor indította el kiskereskedelmi üzletláncát a húszéves múltra visszatekintő Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft., az ország egyik legnagyobb állatgyógyszer- és állateledel-nagykereskedő cége.

Franchise kontakt, mobil: 06 30 483 9418,Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Magyar Gazdaságért Díj: önsajnálat helyett válasz a kihívásokra - a kínlódó agrárium helyett a kedvenc-állatok hozzák a nagy pénzt... Dr. Móré Attila cégtulajdonos a válság elején elhívta embereit egy fehérvári hokimeccsre: "Ha így tudtok kűzdeni, megmarad a munkahelyetek!" A vér, verejték és könnyek mellett a sok lábon álllás a túlélés titka - a piac igényei szerint.

Az állatgyógyszerek importján túl a petfood-üzlet és a franchise-hálózat kiépítése, a gyártás mellett a kiskereskedelem jelentette az esélyeket. Az üzletlánc nagyobb boltjai száz négyzetméterenként tízmillió körüli beruházást igényeltek, a sub-franchise olcsóbb, és sokszor megoldás akár egy családi vállalkozás számára is, de csakis nagyon komoly, több hónapos szakmai előképzés nyomán - mondja az Alpha-Vet tulajdonosa.

alphazoo superbrand87 ország 3000 márkája és vállalata közül Business SuperBrands díjjal jutalmazták az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-t! Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján cégünket, az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-t érdemesnek találták arra, hogy megkapjuk a Business Superbrands 2011 elismerést.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

állateledel gyártók kerekasztalaAz ország vezető szakemberei a Gyártói Kerekasztalon vitatták meg a pet-food jövőjét Túlélni - e kérdés foglalkoztatta az állateledel "Gyártói Kerekasztal" résztvevőit. A magyar állateledel-piacon a recesszió hatására megtorpanás tapasztalható, mint a kereskedelem bármely területén. A fórum legfontosabb témája, hogy a válsághoz alkalmazkodva - a fizetőképes kereslet csökkenését elfogadva - teret kell engedni a gyengébb minőségű termékek gyártásának és forgalmazásának vagy megbízható márkákat kell építeni, melyek a válság ellenére is képesek megőrizni stabilitásukat, esélyt adva ezzel a gazdasági növekedésre, a válság túlélésére.

A kerekasztal társasága olyan illusztris személyekből állt, mint Farkas Monika (Nielsen), Négyesi Furzsina és Mayer Zsolt (Mars Magyarország), Molnár Zoltán (PET-Hungária Kft), Néder Attila (Budapest Kft), Dr. Szetmár István (Alpha Holding) és Szórádi Gyöngyi (Magyar Állateledel Egyesülés). Mindegyikőjük egyetért abban, hogy túlélni csak átgondolt stratégiával, magas szintű szakmaisággal és folyamatos innovációval lehet.