alphazoo superbrand87 ország 3000 márkája és vállalata közül Business SuperBrands díjjal jutalmazták az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-t! Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Dun&Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján cégünket, az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft.-t érdemesnek találták arra, hogy megkapjuk a Business Superbrands 2011 elismerést.

Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsűri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.



Mozsár Andor, az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft. marketing & PR igazgatója:

"A Business Superbrand cím elnyerése nagy siker számunkra, hiszen független szakmai körből kaptunk ezzel megerősítést arra, hogy az Alpha-Vet Állatgyógyászati Kft. értékrendje a maga nemében példamutató. Rengeteg energiát fektettünk - és fektetünk ma is – az ügyfélközpontú, szakmailag kiemelkedő, tudást és valódi értéket közvetítő, felelősségteljes és minőségi nagyvállalati kultúra meghonosítására.
Célunk: a magyar állattenyésztés eredményességének javítása és kedvenc állataink jólétének biztosítása!

Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója:

"Magyarországon számos olyan piaci szereplőt találunk, akik világszínvonalú szolgáltatást nyújtanak vásárlóiknak. A Superbrands elismeréssel az a célunk, hogy ezek a márkák példaként szolgáljanak a fiatalabb, esetleg kevésbé sikeres, fejlődni vágyó brandek számára is. A Superbrands Bizottság kiemelt szempontként veszi figyelembe a márkaépítés sikerességét az évente odaítélt védjegyek viselőinek kiválasztásánál. Szeretnénk, ha a Superbrands elismerés mindenki számára visszacsatolásként szolgálna, hiszen ezzel értékeljük a ráfordított szakértelmet, pénzt és energiát, amelyet a cégek szakemberei egy-egy brand fejlesztésébe fektettek. Gratulálunk az idei év legsikeresebbjeinek!"