kepcon

A komáromi Monostori erődben június 3-4-5-én megrendezésre került az idei első kutya kiállítást, amit már minden tenyésztő nagyon várt.

A rendezvényen az Alpha-Vet Kft. is részt vett standjával ezen a hazai léptékben igen jelentős,nyitó rendezvényen. Happy&Fit sátrunkkal hozzájárultunk a rendezvény szakmai sikerességéhez, bár ezúttal nem Mi voltunk a szponzorok.

Rendkívül kedvező akcióinkkal csábítottuk „on-line” rendelésre meglévő és leendő tenyésztő partnereinket, a standunknál folyamatos szaktanácsadással segítettük őket a tájékozódásban, választásban. Ebben a komáromi AlphaZoo-s kolleginák is kivették részüket, munkájukkal támogatták a stand munkáját, eredményességét.

 

 

Mi, az AlphaZoo Kft. munkatársai hisszük, hogy környezetvédelmi szemlélettel és környezetet kímélő folyamatokkal nap, mint nap hozzájárulunk Földünk fenntarthatóságához. 

Megújult üzlettel és ünnepi akciókkal várunk minden Gazdit és Kedvencét!

20180426 125441 resizedazoo ujszasz 5ev 847x475px

 

Tévhit, hogy a csirke a leggyakoribb táplálék eredetű allergén

Felmérések szerint a bőrgyógyászati betegségben szenvedő kutyák közül csak minden 100. beteg panaszait okozza eleség allergia.
A bizonyítottan allergiában szenvedő állatok közül pedig csupán minden 10. állat allergiás táplálék eredetű allergénekre. Sokkal gyakoribbak a különböző környezeti allergének (pollen, atkák, stb.), illetve a bolhanyál kiváltotta allergiák.

kepcon2018. május 12-13 között lesz a KEPCon- Közép-európai Pásztorkutyás Konferencia, melyet a PDF Állat- és környezetvédelmi Alapítvány szervez a szegedi Szent-Györgyi Albert Agórában. A konferencia a térség nemében egyedülálló programja, hazai és nemzetközi tudományos fórum, mely a pásztorkutyák eredeti funkcióinak, munkájukból fakadó jellemzőinek hagyományokhoz és a modernitáshoz kapcsolódó szakmai, elméleti és gyakorlati témaköreit képviseli. 

Előzetesen már több, a témában igen komoly nemzetközi es hazai szaktekintély jelezte részvételi és előadói szándékát. Úgy, mint Carol Beuchat PhD amerikai professzor asszony, az Institute of Canine Biology, a Berkeley University tanára és az ENSZ génmegőrzési programjának beavatott szakértője..

SAJTÓKÖZLEMÉNY, Budapest, 2021. március 10.

Nemcsak a vásárlók, hanem a vállalkozások életét is a biztonságos ügyfélkiszolgálás, és az így megteremtett bizalom mentheti meg

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

 

Válság idején még jobban oda kell figyelni az ügyfelekre

A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2020-as évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Kisebb meglepetés, hogy az elektronikus ügyintézésben mindössze 77%-os átlageredmény született az elégedettséget tekintve, ez 9%-os csökkenés a 2019-es évhez képest. Ennek egyik oka, hogy a korlátozások miatt egyszerre rengeteg olyan vállalkozás állt át kényszerűségből erre a kiszolgálási formára, aki technológiailag még nem állt készen a váltásra. A telefonos ügyintézési kategória viszont remekül teljesített: az összesített eredmény 94%-ra jött ki, ez a mutató egy év alatt 3%-kal nőtt. A személyes kiszolgálással is elégedettebbek voltak a magyarok, mint egy éve, a 93%-os mutató két százalékkal haladja meg a korábbi eredményt. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A pandémiás válságban ez az azonnali növekedés most nehezen elképzelhető, az elsődleges cél inkább az ügyfelek megtartása és a stabilitás: ennek alapvető feltétele a pontos, szakértő és kedves kiszolgálás.” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.

A jövőkép: első a biztonság

A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenkét éve életre hívott “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program 2021-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a kisállatkereskedő Alphazoo Kft. nyert, míg a telefonosban a Cofidis Magyarországi Fióktelepe lett az első. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Cofidis között. A válsághelyzetre való gyors reagálás, valamint az innovációs megoldások miatt a versenyt szervező ClientFirst Consulting Különdíját a Toyota Central Europe Kft. érdemelte ki. Ami a közeljövőt illeti, a kutatást szervező cég továbbra is a biztonság megteremtésére helyezné a hangsúlyt: „Amíg a veszélyérzet fennáll, a vásárlók azokat a boltokat fogják előnyben részesíteni, ahol biztonságban érzik magukat.” – mondta Mózes István. Hozzátette: „A mi eredményeink mellett a nemzetközi kutatások is rámutattak, hogy a fogyasztók igénylik a hiteles és pontos tájékoztatást, és tudni akarják, melyik üzletben fordítanak kiemelt figyelmet a szabályok betartására és a biztonságos kiszolgálásra. A versenyelőny megteremtése és a stabil működés kulcsa most ez lesz az előttünk álló időszakban.”

A ClientFirst Consultingról

A magyar piacon húsz éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shoppinggal (próbavásárlás) mér a cég.

A 2021-as „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program díjazottjai:

 

 

Már Egerben is! Vadiúj ALPHAZOO partnerüzlettel várjuk a Gazdikat és Kedvenceiket Egerben, az Agria Parkban lévő ALPHAZOO-ban! Több ezer árucikk, állateledelek és felszerelések bőséges választéka minden minőségi kategóriában, tartósan alacsony árak folyamatos akciók, tanácsadás, nyitva tartás: H-Sz: 10.00-20.00 V:10.00-18.00-ig.

Üzletünk nyitási képei:

2018.03.16.

azoo black friday 847x475px 1

November 16-án, 23-án és 30-án, péntekenként 15% kedvezményt adunk minden, nem akciós termékre az ALPHAZOO üzletekben! Az akcióban az ALPHAZOO Áruházakon kívül a felsorolt Partnerüzletek vesznek részt: Albertfalva (Budapest XI. kerület) , Balassagyarmat, Csepel (Budapest, XXI. kerület) , Mátyásföld (Budapest XVI. kerület) , Páskomliget (Budapest XV. kerület) , Pécs és Tamási. Várjuk a Gazdikat és Kedvenceiket szeretettel! Az akció más akcióval, promócióval nem vonható össze!

Vadiúj ALPHAZOO partnerüzlettel várjuk a Gazdikat és Kedvenceiket Tamásiban a Károlyi Mihály utca 18.. szám alatt! Állateledelek, felszerelések, kiegészítő cikkek bőséges választéka minden minőségi kategóriában, tartósan alacsony árak, folyamatos akciók, tanácsadás Nyitva tartás: H-P: 08.00-17.00 Sz: 08.00-12.00

dátum: 2018.03.14.

Erd megnyitottunk honlap 847x475pxAz ALPHAZOO egy újabb Kedvencáruházzal várja a Gazdikat és kedvenceiket, Érden! Több, mint ezer árucikk, állateledelek és felszerelések hatalmas választéka, folyamatos akciók. Kedvencbarát üzlet, látogasson el hozzánk kedvencével együtt.

Cím: ALPHAZOO Érd, 2030 Érd, Diósdi út 42. ;
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek 9:00 – 19:00 Szombat 9:00 – 14:00 , Vasárnap: zárva;
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

ISMÉT EGY ÚJ ALPHAZOO!

Vadiúj ALPHAZOO partnerüzlettel várjuk a Gazdikat és Kedvenceiket Teskándon, a Petőfi Sándor u 120. szám alatt! Petshop és állatorvosi rendelő egy helyen! Állateledelek, állatgyógyszerek, felszerelések kiegészítő cikkek bőséges választéka minden minőségi kategóriában, tartósan alacsony árak, folyamatos akciók, szaktanácsadás! Nyitvatartási idő: 8-19, Állatorvosi rendelő : nyitva tartás: hétfő-péntek :8-9 , 17-19, szombat: 9-10.

Telefonos időpont egyeztetés: +36/20/956-4370